פסטיבל עיר קרח 2013

פסטיבל עיר הקרח 2013 חוזר בפעם השניה לירושלים והפעם בנושא: המסע אל המזרח הרחוק, עולם המים ועולם הילדים. הפסטיבל מתקיים בין התאריכים 20 בפברואר עד ל-30 באפריל 2013 במתחם הרכבת. פסטיבל זה מספק חוויה מיוחדת במינה הכוללת מסע קסום בירושלים, עובר ביערות גשם, ארצות מרתקות, עולם המים, עולם הילדים ויסתיים במזרח הרחוק. הביקור כולל פעילות אתגרית ומרגשת לכל המשפחה עם מגלשות, מבוכים, מנהרות ועוד אטרקציות מעולם אחר. בנוסף הפסטיבל כולל מופע אקרובטי ועוצר נשימה של החלקה על הקרח.

המסע מתחיל בכניסה למטוס עשוי קרח, אשר ממנו נשקף נופה של ירושלים הלבנה. מהמטוס נוחתים היישר אל עולם קרח קסום שמתחיל בנופיה של הודו עם חיות אקזוטיות והארמון האגדי, הטאג' מאהל. בהמשך מטיילים דרך יערות, מנהרות, נהרות, גשרים ומבוכים ונופיהם המרהיבים של סין ויפן דרך אתרים מפורסמים כמו החומה הסינית והפגודה ביפן. לאורך הדרך שזורים סמלי התרבות האסייתית המלווים בקישוטים מרהיבים של חיות כמו דב פנדה וצ'יטה ובדמויות אותנטיות. בסיום המסע יגיעו המבקרים אל בר קרח עם סושי אמיתי וטעים.

צמוד למתחם הפסטיבל יתקיים מופע החלקה על הקרח. במופע יציגו למעלה מ- 20 אומנים, אקרובטיים ורקדנים סיניים לבושים בתלבושות מרהיבות ,ריקודים ומופעי אקרובטיקה מורכבים, שטרם נראו כמותם בישראל. המופע הצבעוני יתקיים בין פעם לארבע פעמים ביום יארך כשעה וצפוי להשאיר את הקהל ללא מילים.

שנה שעברה הגיע הפסטיבל לראשונה לישראל וזכה למספר עצום של מאות אלפי מבקרים. לאור ההצלחה הרבה הוחלט לקיים את הפסטיבל כמסורת שנתית במתחם הרכבת בירושלים בקומפלקס ייחודי בגודל 1500 מטר שהובא במיוחד מבלגיה. מדי שנה יתקיים הפסטיבל בקונספט שונה במטרה לגוון וליצור חוויה ייחודית וחדשה לקהל המבקרים.

לצורך הקמת עיר הקרח הגיעו לישראל 60 אומנים סינים: פסלים, מעצבים, בנאים אשר פיסלו מאות מיצגי קרח בפסטיבלים דומים ברחבי העולם. במתחם נבנתה מערכת קירור מיוחדת אשר תקרר את המבנה לטמפ' של מינוס 10 מעלות! מאות הטונות של קוביות הקרח הצבעוניות מיוצרים בשטח הפסטיבל על ידי מכונות קרח מיוחדות.

רביעי, 20 פברואר, 2013 - 16:45 עד שלישי, 30 אפריל, 2013 - 19:00
דרוגים ומקומות קרובים
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מלון דן בוטיק ירושלים הוא מלון הבוטיק המוצהר היחידי של רשת מלונות דן, וככזה הוא מציע לאורחיו חווייה מיוחדת במינה.

למידע נוסף...
חזית מלונית בית קטן במושבה
0
עדיין אין דרוגים

בית קטן במושבה הוא המלון הקטן ביותר בירושלים ובו רק 22 חדרים ליחידים זוגות ומשפחות.

למידע נוסף...
מלון הר ציון ירושלים
0
עדיין אין דרוגים

מלון הר ציון הוא מלון בוטיק הממוקם בתפאורה היסטורית מרהיבת עין, בסמוך לעיר העתיקה בירושלים.

למידע נוסף...
חצר מלון ענבל ירושלים
0
עדיין אין דרוגים

מלון ענבל משקיף אל עבר גן הפעמון והעיר העתיקה, מצוי במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, מאתרי התרבות וההסטוריה המרכזיים של העיר

למידע נוסף...